fbpx
Home  /  Konkurencia Hack – Workshop

Tudtad, hogy a német autógyárak egy új modell piacra lépése esetében a konkurenciának is adnak egy darabot, hogy had vizsgálódjanak rajta? Ez Magyarországon nem egy bevett szokás, máshogy kell információt gyűjtenünk a piac szereplőiről.

Célunk, hogy megmutassuk, milyen módon tudod a lehető legtöbb információt összegyűjteni a konkurensedről, nyilvános adatok segítségével, hogy visszafejthesd sikerének titkát. A 4 órás képzés végére tudni fogod:

  • Mi is pontosan az a reverse engineering?
  • Milyen módszertan szükséges a versenytársak növekedési stratégiájának visszafejtéséhez? (A nemzetközi growthhackers szervezet hivatalos partnereként bemutatjuk azt a gondolkodásmódot, ami a gyorsan növő vállalkozások alap értékrendje.)
  • Hogyan határozd meg kik a versenytársaid?
  • Hogyan kezdj neki a konkurensed növekedési stratégiájának visszafejtéséhez?
  • Esettanulmányokon keresztül megmutatjuk, milyen mélységig lehet vizsgálódni!

Mikor hasznos a Reverse Engineering?

  • Stagnál a szervezet, nincs növekedés, a versenytársak ezzel szemben erősödnek, problémát okoz felvenni velük a versenyt?
  • Szeretnéd megismerni a konkurensek stratégiáját, majd a szerzett adatok elemzése után túlszárnyalni azt?
  • A meglévő erőforrások rendelkezésre állnak, de rosszul vannak kihasználva?
  • Hiányzik az új impulzus, vérfrissítés és a szemléletmód?
  • Túlságosan sokba kerül a konkurenciára hirdetni?
  • Növekednek a marketing csatornák száma, de nincs ötlet, hogy melyiket lenne érdemes használni?

Milyen ismeretekkel leszel gazdagabb ?

  • A legsikeresebb szervezetek által alkalmazott módszerek megismerése, elsajátítása (Linkedin, IBM, Revolut, stb.)
  • A szervezet képes lesz a konkurensek erejéből előnyt kovácsolni
  • Megmutatjuk, milyen egy kollektív tudásbázisra épülő szervezeti működés
  • Lépésről – lépésre megismered az általunk használt folyamatokat a hatékony információgyűjtéshez és az adatok profi szintű felhasználásához.

Kinek ajánljuk?

1) Marketing

Adatvezérelt marketing nem álom többé, de most eljött az idő a strukturáltabb és hatékony működésre. Az adatvezérelt működéshez adatvezérelt szervezeti kultúra szükséges.

2) Termékfejlesztés

A fejlesztői módszertanokat már ismered, de szeretnéd az agilis gondolkodást átültetni a marketing és stratégiai szintre is? Growth mindset átformálja a szervezeti működést, létrehozza a növekedésorientált csapatot, hidat képez a termékfejlesztés és a marketing között.

3) Management

Nem harcolhatsz pontosan ugyan azzal a taktikával, mint amit versenytársaid használnak. A out-of-the-box gondolkodás és folyamatos kísérletezés szükséges, hogy megtaláld a kitörési pontokat. Hackeld meg a piacot. Játszd a nagy pályások játékát. Megmutatjuk a szabályokat és tarts irányban a hajót, diktáld a növekedés tempóját és építsd be az innovációt a mindennapi működésbe. A Growth Hacking folyamatokra épül.

Copy link
Powered by Social Snap