
Tudtad, hogy a német autógyárak egy új modell piacra lépése esetében a konkurenciának is adnak egy darabot, hogy had vizsgálódjanak rajta? Ez Magyarországon nem egy bevett szokás, máshogy kell információt gyűjtenünk a piac szereplőiről.
Célunk, hogy megmutassuk, milyen módon tudod a lehető legtöbb információt összegyűjteni a konkurensedről, nyilvános adatok segítségével, hogy visszafejthesd sikerének titkát. A 4 órás képzés végére tudni fogod:
- Mi is pontosan az a reverse engineering?
- Milyen módszertan szükséges a versenytársak növekedési stratégiájának visszafejtéséhez? (A nemzetközi growthhackers szervezet hivatalos partnereként bemutatjuk azt a gondolkodásmódot, ami a gyorsan növő vállalkozások alap értékrendje.)
- Hogyan határozd meg kik a versenytársaid?
- Hogyan kezdj neki a konkurensed növekedési stratégiájának visszafejtéséhez?
- Esettanulmányokon keresztül megmutatjuk, milyen mélységig lehet vizsgálódni!
Mikor hasznos a Reverse Engineering?
- Stagnál a szervezet, nincs növekedés, a versenytársak ezzel szemben erősödnek, problémát okoz felvenni velük a versenyt?
- Szeretnéd megismerni a konkurensek stratégiáját, majd a szerzett adatok elemzése után túlszárnyalni azt?
- A meglévő erőforrások rendelkezésre állnak, de rosszul vannak kihasználva?
- Hiányzik az új impulzus, vérfrissítés és a szemléletmód?
- Túlságosan sokba kerül a konkurenciára hirdetni?
- Növekednek a marketing csatornák száma, de nincs ötlet, hogy melyiket lenne érdemes használni?
Milyen ismeretekkel leszel gazdagabb ?
- A legsikeresebb szervezetek által alkalmazott módszerek megismerése, elsajátítása (Linkedin, IBM, Revolut, stb.)
- A szervezet képes lesz a konkurensek erejéből előnyt kovácsolni
- Megmutatjuk, milyen egy kollektív tudásbázisra épülő szervezeti működés
- Lépésről – lépésre megismered az általunk használt folyamatokat a hatékony információgyűjtéshez és az adatok profi szintű felhasználásához.
Kinek ajánljuk?
–
1) Marketing
Adatvezérelt marketing nem álom többé, de most eljött az idő a strukturáltabb és hatékony működésre. Az adatvezérelt működéshez adatvezérelt szervezeti kultúra szükséges.
2) Termékfejlesztés
A fejlesztői módszertanokat már ismered, de szeretnéd az agilis gondolkodást átültetni a marketing és stratégiai szintre is? Growth mindset átformálja a szervezeti működést, létrehozza a növekedésorientált csapatot, hidat képez a termékfejlesztés és a marketing között.
3) Management
Nem harcolhatsz pontosan ugyan azzal a taktikával, mint amit versenytársaid használnak. A out-of-the-box gondolkodás és folyamatos kísérletezés szükséges, hogy megtaláld a kitörési pontokat. Hackeld meg a piacot. Játszd a nagy pályások játékát. Megmutatjuk a szabályokat és tarts irányban a hajót, diktáld a növekedés tempóját és építsd be az innovációt a mindennapi működésbe. A Growth Hacking folyamatokra épül.