fbpx

Bízd az értékesítést a profikra

Kiszervezett webáruház

Megérkezett az online értékesítés új generációja. Kiszervezett e-kereskedelem célja, hogy olyan kis- és nagykereskedéseknek biztosítsuk az online értékesítést, akik rendelkeznek raktárkészlettel és szeretnék, ha egy professzionális csapat végezné a webes eladások minden feladatát

Webáruház készítés

Logisztika/Raktározás

Rendeléskezelés és csomagfeladás

Marketing és forgalomterelés

Számlázás és pénzügyek

Ügyfélszolgálat és panaszkezelés

szervezd ki a teljes értékesítést

új generációs e-kereskedelem

Magyarországon elsőként egyedülálló módon teljes e-kereskedelmi láncot építünk fel neked és üzemeltetjük is.  Teljesen automatizált rendszert kapsz.

Growth Hackerek vagyunk: Az elsődleges metrikánk a havi webáruház forgalom.  Döntéseinket és gyors reakcióinkat ezen elsődleges irány vezérli. Nincs felesleges hiúsági kérdés. Hiperhatékonysághoz fókuszált figyelmet és maximális professzionalistást biztosítunk.

Teljes értékesítési láncra kiterjedő feladatok: Hiperhatékonyan

Full service e-commerce agency

Ismerj meg minket

Mit tudsz nekünk kiszervezni?

Létrehozzuk a webáruházat a lehető legrövidebb határidővel (7 nap a standard egy induló webáruház esetén. Ez függ a raktárkészlettől, termékek paraméterein keresztül számtalan tényezőtől)

Megszervezzük a logisztikát

Adatvédelmi irányelvek, ÁSZF, Cookie szabályzat összerakása

Folyamatosan monitorozzuk a versenytársakat

Hirdetéskezelés, forgalomterelés

Ügyfélszolgálat és rendelések kezelése

Számlázás és visszárukezelés

Mi nem teketóriázunk

Értékesítünk, online. Neked

Sárközi András Growth Hacker , online marketing, growth marketer

Immár 15 éve foglalkozom e-kereskedelemmel. Ez idő alatt minden területét alaposan kiismertem. Csapatommal olyan kompetenciák szinergiáját biztosítunk ügyfeleinknek, ami Magyarországon egyedülálló.

Sárközi András  – alapító

Valóban full service agency vagyunk

Werbáruházad felépítjük, hirdetéseid kezeljük, raktározzuk, megrendeléseid teljesítjük, számlázzuk és kiszállítjuk.

A közel 15 év e-kereskedelemben eltöltött tapasztalatunkból adódóan mindent automatizálunk és csak az ad-hoc feladatokkal foglalkozunk.

 

A GrowthHackers csapata létrehozta a modern kor kiszervezett e-kereskedelmi szolgáltatását kis- és nagykereskedők számára. A teljes e-kereskedelmi folyamatot ránk bízhatod: az általad forgalmazott termékeket logisztikai partnerüknél tároljuk, a webshopodat összeállítjük, az érkező megrendeléseket kezeljük, a nevedben kiszámlázzuk és a vásárlóidhoz rövid időn belül eljuttatjuk itthon, illetve külföldön, utánvétkezeléssel együtt. Üzemeltetjük az ügyfélszolgálatot és kezeljük a hirdetéseidet.

 

Akkor mit kell neked tenned?

Biztosítsd a termékeket

Growth Master

Miért foglalkoznál azzal, amit ki tudsz szervezni?

a
Logisztika és kiszállítás

Logisztikai partnereink segítségével akár másnapi kiszállítással teljesítjük a rendeléseket.

a
Gyors növekedés

Közös célunk a növekedés. Tapasztalt e-kereskedőink mindent bevetnek.

a
Hiperhatékonyság

A meglévő erőforrásainkat maximálisan a célunk irányába fordítjuk. Minimalizáljuk a pazarlást. Maximalizáljuk a ROI-t

Egy feladatod lesz: Biztosítsd a terméket, hogy mi értékesíthessünk

Kérdések és válaszok

Van már webáruházam. Akkor én nem tudom igénybe venni a szolgáltatás?

Mivel mi fogjuk üzemeltetni is a rendszert, ezért egy általunk felépített és legtöbb esetben automatizált rendszert alkotunk, így jellemzően a meglévő webáruházakkal nem foglalkozunk. De ez nem zárja ki az együttműködést, mert lehet olyan termékkategória, amire kiszervezett e-kereskedelmet veszel igénybe. Minden esetben megvizsgáljuk a lehetőségeket, ezért javasoljuk, hogy keres bátra!

Webáruház fejlesztést része a csomagnak?

Igen. Felépítjük a webáruházat és üzemeltetjük is, de nem megrendelésre végzünk fejlesztést. Vagyis nem fejlesztő cégként dolgozunk, ahol a megrendelő fejlesztési igényeit szolgáljuk ki, hanem e-kereskedelmi platformot építünk, ahol mi magunk fogjuk végezni az értékesítést, a marketing kommunikációt, a hirdetéskezelést is. Természetesen úgy alakítunk ki mindent, hogy az a megrendelő tulajdonában maradjon.

Bárki megrendelheti a szolgáltatást?

Nem. Árazási modellünk a webáruház teljesítményével van arányban, így érdekünk jól működtetni a webáruházat. Megkereséseinket megvizsgáljuk és végzünk egy gyors szűrést., ami jellemzően konkurenciakutatásból, termékelemzésből, árazási stratégia alkotásból, hirdetési és célpiac elemzéséből áll. Ha úgy ítéljük, hogy van potenciál, akkor elvállaljuk. Ha nem, megmondjuk.

Mivel értékesítési jutalék alapon dolgozunk, ezért mi is befektetésként kezeljük.

Miért éri meg kiszervezni mindezt?

Az e-kereskedelem egy komplex feladat. Összetett kompetenciákat igényel és sok szervezetnek nem áll rendelkezésére mindezek elegye ahhoz, hogy valóban sikeres és hiperhatékony legyen. Mi a csapatunkat szakemberei évek óta e-kereskedelemben dolgoznak, piaci átlag feletti teljesítményt és professzionalizmust adnak. A valódi online kereskedelmi tapasztalatok elsajátítása rendkívül időigényes.

Ráadásul egyetlen egy profi szakember nem fedi le az e-kereskedelmi igények teljes spektrumát.

  • Fejlesztés,
  • Tartalommarketing,
  • Kereskedelem,
  • Hirdetéskezelés és akvizíció
  • Keresőoptimalizálás
  • Pénzügy, Logisztika.
  • Ügyfélkezelés

Minden szektorra embert felvenni hatalmas kockázatot és tőkeigényt jelent. Ráadásul ha egy szakterület gyenge, akkor az egész rendszert képes lehúzni.

Mindezekkel ellentétben mi az összes területre professzionális és rendkívül tapasztalt szakembereket alkalmazunk, akik egyszerre akár több webáruházon is képes párhuzamosan dolgozni, így a bérköltségek eloszlanak, a kihasználtság pedig maximalizálva van.

Jutalék alapon működik?

Részben igen, mi is érdekeltek vagyunk abban, hogy a webáruház valóban el is adjon. Mindezekért pedig árazásunkat úgy alapítottuk ki, hogy egy alap működési költségen felül a rendelésekért kell csak fizetni.

1) Egyszeri beüzemelési költség.
2) Techikai költségek  (pl.: hirdetési költség, esetleges licence díjjak)
3) Értékesítés utáni jutalék.

 

 

Kié lesz webáruház?

A webáruház tulajdonjoga a megrendelőnél van, akár csak a számlázás vagy a hirdetési fiók is.  Mi azonban kizárólagos értékesítést végzünk a webáruházon a megrendelő megbízásából. Ez annyit jelent, hogy nem engedünk más ügynökségeket, szakértőket “beleszólni”, mert így csökken az esélye a valódi sikerre.

Tekintsd úgy, mintha logisztikai rendszered szerveznéd ki. Akkor sem mész oda a raktároshoz és mondod neki, hogy bal- vagy jobb kézzel olvassa le a vonalkódot.

 

 

Beleszólhatok a fejlesztésbe?

Részben. Mi nem egy tipikus fejlesztő cég vagyunk, aki megrendelésre készíti el a webáruházat. Nem szólhatsz bele, hogy milyen lesz a lábléc, vagy akár a betűtípus. Ha olyan webáruházat akarsz, ami neked tetszik, javasoljuk, hogy keress fel egy fejlesztőcéget és rendelj meg 8 millióért egy olyat, amit ki lehet akasztani a falra. Mi épp elég ilyet láttunk, ami semmi bevételt nem termel, de lehet vele villogni.

Abban hiszünk, ha egy hét alatt 5 milliós bevételt lehet realizálni, akkor tegyük meg. Van ilyen? Van. Megcsináljuk? Igen.

Hogy fog kinézni egy napom?

Amennyiben a terméket biztosítod számunkra, a forgási sebesség alapján folyamatosan értesítünk a készlet feltöltési igényekről. Neked tehát csak biztosítanod kell a termékeket. Mivel ezek a termékek a logisztikai központba kerülnek, ezért még csak raktárat sem kell folyamatosan töltened.

A napod tehát viszonylag egyszerű lesz. Kapsz egy applikációt, ami minden rendelés leadásnál csilingel. Láthatod a teljes tevékenységünket és monitorozhatsz mindent. Ezen felül javasoljuk a testmozgást, jógát, olvasást, netflixet és úgy egyébként amit csak szeretnél.

Minden mást mi elvégzünk. Tényleg.

u.i: Könyvelést még nem.

Ha nem tetszik, felmondhatom a szerződést?

Bármikor.

Mi csak a win-win együttműködésben hiszünk. Bármikor felmondhatod a szerződést, hisz a webáruház a tulajdonodban van.

Tekintve, hogy árazásunk a hosszútávú együttműködés reményében alakítottuk ki, ezért olyan professzionális rendszert építünk, amit a konkurenciáid is megirigyelnek majd. Ezért pedig a felbontást követő hat hónapban továbbra is jogosultak leszünk a webáruházból érkező fogalom alapján megállapodott jutalékra.

Az ok pedig egyszerű: mert baromi profi és akkor is termel, ha épp alszol.

Szükségünk lesz rád, árazásban, stratégiában, hisz mégis csak a Te boltodat építjük. Azonban mi magunk is javasolni fogjuk az együttműködés megszüntetését, ha úgy ítéljük, hogy nem működik a kommunikáció, vagy egy irányba megyünk.

 

 

Kérhetek extra fejlesztéseket?

Az extra fejlesztéseket árazásunk nem tartalmazza, de természetesen van rá mód. Sőt mi is fogjuk javasolni, ha látunk olyan problémát amit nem lehet áthidalni fejlesztés nélkül.

Egy komplett fejlesztési csapat áll a rendelkezésünkre ahhoz, hogy az extra igényeket kiszolgálja, ami természetesen a megrendelő költsége lesz.

 

 

 

 

 

Én döntöm el, milyen keretrendszert használtok?

Nem. A mi feladatunk, hogy felépítsük és hatékonyan üzemeltessük a webáruházat. Ehhez pedig jellemzően Shopify keretrendszert, bizonyos esetekben a Magento-t preferáljuk. Azonban a teljes online értékesítési lánc kiépítése a mi feladatunk, felelősségünk és érdekünk is.

Egy hét elég az induláshoz?

Sokszor még annyi sem kell. Growth Hacking technikákat alkalmazunk és nemzetközi szintű kompetenciával rendelkezünk, akár egy elit osztag. Sárközi András – alapító 15 éves tapasztalattal, számtalan e-kereskedelmi projekttel és fejlesztő csapattal a háta mögött kőbe véste az e-kereskedelmi projektek sarkcsillagát. Minden feladat, ami NEM a célok felé viszi a projekteket, dobjuk. Ettől vagyunk mi hiperhatékonyak és tudunk versenyképes árat biztosítani.

Kell hozzá személyes kapcsolat

Nem. Mindent távolról oldunk meg. Még a szerződéseket is online kezeljük.

Milyen termékek nem alkalmasak a kiszervezésre?

Azok a termékek nem alkalmasak kiszervezésre, amik összeszerelést, személyre szabást, hűtést igényelnek.

Csomagszállítás már másnapra?

Igen. Logisztikai partnerünk végzi a csomagolást és a kiszállítást, így a raktározást is. A beérkező rendelések teljesítése jellemzően már másnap megtörténik a GLS futárszolgálat segítségével.

Külföldre is szállítotok

Jellemzően igen. Azonban a kialakult helyzet miatt egyelőre csak Magyarországra értékesítünk.

Ügyfélszolgálatot is üzemeltettek?

Igen, teljes egészében kezeljük a panaszokat és online ügyfélszolgálatot biztosítunk annak érdekében, hogy még hatékonyabban értékesítsünk.

Ügyfélszolgálatra olyan kompetens kollégákat alkalmazunk, aki képesek megválaszolni az esetleges kérdéseket és folyamatosan fejlesztjük a tudásbázisunkat, ami szintén egy Growth Hacking technika.

Ár???

A mi díjunk két részből áll:

  1. Beüzemelés
  2. Teljesítmény utáni jutalék.

Kettő árat fogsz kapni és egy csapatot, aki el akarja adni a terméked. Kérj ajánlatot még ma, mert jelenleg is várólistánk van.

Értékteremtés alapú árazás.

Fizess forgalom után!

Rendelések számunkra elsődleges teljesítménymutató, ezért árazásunkat ehhez igazítottul. Kérj ajánlatot most!

Add el a beragadt készleteidet online

Jöhet egy elit csapat?

Copy link
Powered by Social Snap