GROWTH AS A SERVICE
Stratégia
Megvalósítás
Növekedés
Ha velünk tartasz
Bebikázzuk a növekedés motorját
Stratégia
Growth Strategy
Termékfejlesztés
Product-Led Growth
Termékfejlesztési stratégia kialakítása és rekalibrálása növekedés-orientál megközelítésből. Roadmap validálás és piaci igények kutatása
Innováció
Experiment Culture
Strukturált kísérletek és innováció fejlesztések környezetének felállítása, High Tempo Testing futtatása és üzemeltetése a gyors tapasztalatszerzés érdekében.
Marketing
Data-Driven Marketing
Mérési pontok és KPI rendszerek fejlesztése, adatvezérelt attitűd és valódi adatvezérelt döntéstámogatási rendszerek és vállalati kultúra kialakítása
Igazolt tapasztalatszerzés
A kísérletezés
kultúrája.
Az igazolt tapasztaltszerzés a LEAN módszere, mely bizonyítottan gyorsabb növekedést eredményez
Weekly Growth Meeting / hét
kísérlet ügyfelenként
A marketing következő evolúciós lépcsőfoka
Growth Hacking
a skálázódás tudományos módja
Mérnöki precizitás,
Sebészi pontosság,
Maximális tolóerő
Startup
Bizonytalan piaci környezetben gyors és költséghatékony megoldásra van szükség. Az idő az ellenség és minden rendelkezésre álló erőforrásnak a kristálytiszta célt kell szolgálnia.
Tipikus üzenet:
“Ha nem tartjuk a fókuszt, szétesik minden”
Scale Up
Egyszerre kell megfelelni a befektetői nyomásnak és a piaci elvárásoknak. Évről évre duplázni kell és nincs megállás. A kísérletezés és a folyamatos tapasztalatszerzés mellett a növekvő létszám által keletkezett kommunikációs szakadék okozza a szük keresztmetszetet.
Tipikus üzenet:
“De tegnap még elfértünk”
Kis és középvállalat
A vállalkozásnak növekednie kell, de nincs meg az egységes működés. A szakemberek, csoportok és divíziók saját irányukba menne, Mind külön szobából ordáblnak át a másikba, de sosincs összhang.
Tipikus üzenet:
“Azért nincs haladás, mert a …. (marketing, sales, ügyfélmegtartás, termékfejlesztés)”.
1. fázis
Interjú és projekt felmérés
Első lépésben egy foglalási rendszeren keresztül kiválaszthatod az általad ideális időpontot, ahol egyeztetünk a projektről majd átvilágítjuk a terméket digitális lábnyomok és a kapott információk alapján és amennyiben látjuk a növekedési potenciált, ajánlatot adunk
2. fázis
Adatgyűjtés és termék analízis
A projekt méretétől függően egy masszív adatgyűjtési, interjú és felkészülési időszakot tartunk, ahol a lehető legmélyeb szinten megismerjük a terméket, a piacot, a stratégiát, a KPI-okat, a virális együtthatót, a szervezeti kultúrát, a szakmai kompetenciát.
A kapott információk alapján közösen összeállítjuk a cég növekedési stratégiáját, valamint a célok elérését gátló problémahalmazt, valamint a szükséges kompetenciatérképet és erőforrásigényt,
3. fázis
Növekedési és megvalósítási fázis
A közösen meghatározott növekedési stratégia és szükségletek alapján elindítjuk a megvalósítási fázist, ahol növekedést gátló problémákat, hiányosságokat megoldjuk, a kísérleteket ütemezetten futtatjuk és építjük a cég kollektív tudásbázisát, keresve a kitörési pontokat és a növelve a cég piaci részesedését.
Ha az elmúlt fél évben egyszer is megfogalmazódott benned a kérdés, miért nem működik egy termék, kampány, értékesítési módszer vagy akár egy részterület, akkor tudunk segíteni.
Elit csapatunk bármikor rávethetik magukat a céged folyamataira. Ha szeretnél magabiztosan, adatalapon fejlődni és növekedni anélkül, hogy örökre külsősökre kelljen támaszkodnod, foglalj egy neked ideális időpontot és máris elkezdhetünk beszélgetni.