LISN: Az év kreatív megoldása díjas audiomarketing platform
Bemutatjuk a LISN projektet, amit a COVID-19 hozott el és keltett életre 2020-ban, valamint még a ebben az évben két díjat is kiérdemelt, köztük az Év honlapja szakmai zsűrijének jóvoltából,
Hogyan vezess Heti Growth Meetinget és miért?
A heti Growth meetingek során egyre inkább rákényszerül a csapat, hogy olvasson a múltbéli tanulságokból és meg inkább éhes legyen a friss adatokra. Ugyanis minél távolabb kerülünk az első héttől,
Ötcsillagos ügyfélszolgálat: Hogyan kezeljük a reklamációt és a dühös ügyfelet?
Ha egy ügyfélszolgálat proaktív a panasszal szemben, akkor a felhasználóban tudatosul, hogy hiba esetén számíthat a korrekt hozzáállásra. A megértő és támogató fellépés pedig képes csírájában elfojtani a dühöt és
Megnéztem a Google hivatalos Growth Hacking webinárját. Ezt tanultam belőle.
A Google évek óta tart különböző ingyenes online képzéseket a Google Partner Academy keretén belül. Az oktató anyagok között az Google Ads, SEO, Analitika vagy Tagmanager téma is szerepel. A
Így mérem saját magam és gondolkodok adatvezérelten
Mérjük a konverziókat, a látogatókat az oldalon töltött időt és még ezer más dolgot a marketing szakmában, viszont ezt az attitűdöt átültethetjük a mindennapokba is. Ebben a cikkben azt mutatom
Adatvezérelt marketing a gyakorlatban
Amit a KPI-ok mutatnak, az a múlt. Cikkünkben bemutatjuk, hogyan tervezd meg a marketing tevékenységeidet úgy, hogy azok valódi adatokra támaszkodjanak. Mindezt pedig egyszerűen és költséghatékonyan.
Teleshop Marketing: Visszafejtve
Csak most, csak Önöknek 40%-al olcsóbban. Rendelje meg még ma, és mi ingyen kiszállítjuk Önnek. Mindenhol máshol több tízezer vagy akár százezer forinttal többe kerül. Ez egyszeri és megismételhetetlen ajánlat.
Új technológia a láthatáron: Innovátor leszel?
Az innovátor jelentése: újító. Te az innovárok közé tartozol? Emlékszel még arra, hogy a környezetedben kinek volt először Iphone készüléke? Amikor az Apple 2007-ben elkezdte gyártani az iPhone-t, az eladások nem
Így növekedj krízishelyzet idején
Krízishelyzet idején megváltoznak a körülmények, ezért mindaz a stratégia, amit hosszú hónapok vagy évek alatt kialakított a szervezet, most pillanatok alatt kukába köthet ki. Vezetőként túl vagy a kezdeti információgyűjtési
Brandmérgezés: A láthatatlan ellenség
Kivel azonosítják a márkád és kik lesznek azok a szereplők az értékesítési láncodban érintkeznek a vásárlóiddal? Kik azok a meghatározó személyek, akik alapján benyomást alkotnak a márkáról, a vásárlókhoz való
Home-Office szakszerűen
Hogyan alkalmazd a Home Office-t? Mire érdemes figyelni is milyen eszközök elengedhetetlenek a szakszerű alkalmazásához.
41 elképesztő Tiktok tény és statisztika
41 elképesztő TikTok statisztika, amit nem tudtál a kínai tulajdonú közösségi platformról. Tények, statisztika és érdekességek, amit tudni érdemes a TikTok-ról.