![](https://growthhackers.hu/wp-content/uploads/2020/02/markahudeg-1024x400.png)
Márkahűség csak illúzió, felejtsd el!
A Márkahűség idejét múlt kifejezés. Felejtsd el. 2020-ban...
Read More![](https://growthhackers.hu/wp-content/uploads/2020/02/tiktok-1024x400.png)
TikTok növekedési stratégia: visszafejtve
Mi áll a Tiktok meredek növekedése mögött? Milyen...
Read More![](https://growthhackers.hu/wp-content/uploads/2020/01/husgolyo-1024x400.png)
Húsgolyó marketing, avagy a virális tartalom hatása
A Lidl áruházlánc marketingeséinek sikerült az, ami sokaknak...
Read More[Podcast] - Revolut növekedése, TrendFM interjú
Nemrég írtam egy cikket a Revolut növekedési stratégiájáról,...
Read More![](https://growthhackers.hu/wp-content/uploads/2020/01/simplevsparkl-1024x400.jpg)
Mentális teher: Simple vs Parkl
Mi kell ahhoz, hogy felülkerekedj a konkurencián? Ismerd...
Read More![](https://growthhackers.hu/wp-content/uploads/2020/01/menalisteher-1024x400.png)
Mentális teher, kockacsoki, konkurencia
A cikkben a vásárló szemüvegén keresztül mutatjuk be,...
Read More![](https://growthhackers.hu/wp-content/uploads/2020/01/revolut-1024x400.png)
Revolut növekedési stratégia: visszafejtve
Mi áll a Revolut meredek növekedése mögött? Milyen...
Read More![](https://growthhackers.hu/wp-content/uploads/2019/12/startup-hibak-1024x400.png)
10 hiba, ami lassítja a startup növekedését
A növekedést számtalan külső és belős tényező befolyásolhatja,...
Read More![](https://growthhackers.hu/wp-content/uploads/2019/11/ux-interju-1024x400.png)
Hogyan válasszunk UX szakembert? - Interjú Tárkány-Kovács Balázzsal
Sokan nincsenek tisztában vele, hogy mennyire fontos a...
Read More![](https://growthhackers.hu/wp-content/uploads/2019/11/16-kerdes-allasinterju-growth-marketer-1024x400.png)
16 kérdés, amire egy Growth Marketer állásinterjú során számítanod kell
Milyen kérdéseket kell feltenni egy Growth Marketer állásinterjú...
Read More![](https://growthhackers.hu/wp-content/uploads/2019/11/abteszt-priorizalas-1024x400.png)
![](https://growthhackers.hu/wp-content/uploads/2019/11/legismertebb-growthhackerek-listajae-1024x400.png)
A 10 legismertebb Growth Hacker - akiket érdemes követni
Kedvcsinálónak írtunk egy keveset arról, hogy ki a...
Read More![](https://growthhackers.hu/wp-content/uploads/2019/11/linkedin-1024x400.png)
Így mérjük a LinkedIn posztok viralitását
Az elmúlt egy-másfél hétben azzal kísérleteztünk, hogy a...
Read More![](https://growthhackers.hu/wp-content/uploads/2019/10/KPI-1-1024x400.png)
Így tarts hatékony Growth Meetinget
Gondolkodtál már azon, hogy mennyibe kerülnek a felesleges...
Read MoreLanguage/market fit: a nyelvezet jelentősége
Van egy validált ötletünk, egy validált termékünk. Szép...
Read MoreMik a gyenge SEO előjelei? Interjú Papp Gáborral
Interjúnk alanya Papp Gábor, a ThePitch online marketing...
Read More![](https://growthhackers.hu/wp-content/uploads/2019/10/viral-1024x464.png)
Vírusmarketing: Így tudod mérni a Viralitást
A vírusmarketing - fogalmát tekintve - valamilyen információ...
Read More![](https://growthhackers.hu/wp-content/uploads/2019/10/abtesting_cover-1024x400.png)
Experiment-Driven Culture: Így kísérletezz, akár egy Growth Hacker
Az Experiment-Driven Culture (EDC) a fejlesztési részlegnél magasabb...
Read More![](https://growthhackers.hu/wp-content/uploads/2019/10/oh__img89-1024x700.jpg)
![](https://growthhackers.hu/wp-content/uploads/2019/09/fbce6136bacf7ee6f478efff4595f31b2da6e531.png)
Miért fontos a Lifetime Value (LTV)?
Az LTV jelentése vásárlói életút érték (néha CLTV)...
Read More![](https://growthhackers.hu/wp-content/uploads/2020/10/oh__demo3__11-min-1024x559.jpg)
Miért és hogyan épül fel egy Growth csapat?
Aki ezt a cikket olvassa, valószínűleg már tisztában...
Read More