Márkahűség csak illúzió, felejtsd el!
A Márkahűség idejét múlt kifejezés. Felejtsd el. 2020-ban egy valamire való szervezet nem engedhet meg magának, mert tudja: pusztán illúzió
Tiktok növekedési stratégia: visszafejtve
Mi áll a Tiktok meredek növekedése mögött? Milyen stratégiák és Growth Hackek segítik a z új közösségi platfrom terjedését? Publikus adatokból visszafejtjük a működét és elmagyarázzuk a miérteket.
Húsgolyó marketing, avagy a virális tartalom hatása
A Lidl áruházlánc marketingeséinek sikerült az, ami sokaknak nem fog: a vírusszerű terjedés, vagy ahogy mi hívjuk „SPIKE”. A vírusmarketing nem véletlenül kapta a nevét, mindössze annyiról szól a kifejezés,
[Podcast] – Revolut növekedése, TrendFM interjú
Nemrég írtam egy cikket a Revolut növekedési stratégiájáról, ami szép tüskét hagyott a statisztikánkon. Minden hónapban a duplázás a cél és tartjuk is magunkat hozzá, azonban 2020 január hatodikán már
Mentális teher: Simple vs Parkl
Mi kell ahhoz, hogy felülkerekedj a konkurencián? Ismerd meg két konkrét példán keresztül, hogy milyen lehetőségedi vannak a kitörési pont azonosítására
Mentális teher, kockacsoki, konkurencia
A cikkben a vásárló szemüvegén keresztül mutatjuk be, hogy milyen lényegtelennek titulált eszközökkel aláz le a legfőbb konkurensed. Mindezek alapos megértéséhez kicsit távolabbról kell indulunk.
Revolut növekedési stratégia: visszafejtve
Mi áll a Revolut meredek növekedése mögött? Milyen stratégiák és Growth Hackek segítik a pénzügyi unikornis virális terjedését? Publikus adatokból visszafejtjük a működét és elmagyarázzuk a miérteket.
10 hiba, ami lassítja a startup növekedését
A növekedést számtalan külső és belős tényező befolyásolhatja, Ismerd fel a 10 legfontosabb hibát, ami akadályoz a növekedésben.
Hogyan válasszunk UX szakembert? – Interjú Tárkány-Kovács Balázzsal
Sokan nincsenek tisztában vele, hogy mennyire fontos a felhasználói élmény. Aki mégis, az pedig sokszor nem tudja, hogy kihez forduljon vagy mi alapján válasszon szakembert. Megkérdeztünk Tárkány-Kovács Balázst, az Ergomania
16 kérdés, amire egy Growth Marketer állásinterjú során számítanod kell
Milyen kérdéseket kell feltenni egy Growth Marketer állásinterjú során és miért? Mire számíthatsz, ha egy Growth Marketing pozícióra jelentkezel? Olvasd el a cikket és töltsd ki te is a kérdőívet
Hogyan Priorizáljuk A/B tesztjeinket?
Ebben a cikkben leírjuk, hogy mi az az A/B tesztelés, miért fontos, és mi alapján lehet priorizálni a különböző teszteket. Growth hacking priorizálásról már írtunk korábban általánosan, de most egy
A 10 legismertebb Growth Hacker – akiket érdemes követni
Kedvcsinálónak írtunk egy keveset arról, hogy ki a 10 leghíresebb Growth Hacker. Minket mindig is érdekelt, hogy szakemberek hogyan építettek fel a semmiből dollármilliós bevételű vállalkozásokat. A growth